Martina vítězkou Ceny střední Moravy 2010 v hlavní kategorii D21A

13.07.2010 20:31

 

Začaly prázdniny a s nimi série vícedenních závodů. První, kterých se zúčastnila naše minivýprava ( spíše rodinná záležitost), byly v Horním Štěpánově nedaleko Konice. Pořádatelé z oddílů KON a JPV se svého úkolu zhostily perfektně (ostatně, jako každý rok). Kdo si nabalil zásoby jídla, udělal chybu, protože v bufetu bylo denně připraveno skvělé jídlo - od domácích buchet a koláčů až po grilované maso. Pití byl taky dostatek, což bylo v tom vedru moc fajn. Závodů se zúčastnili - D16 - Karolína, D21A - Martina (vzala sebou i jejího přítele Tomáše, který běžel výborně v kategorii příchozích) jako poslední já v kat H50. Já jsem hned první den udělal školáckou chybu, když jsem si na jediné kontrole nepřečetl číselný kód a to rozhodlo o mé diskvalifikaci. Naděje jsem vkládal i do Karolíny v D16 - bohužel ve třetí etapě (volné pořadí kontrol) jednu vynechala a tak se vyřadila z bojů o výborné třetí místo. Jedinou radost nám udělala Martina, která zaběhla skvěle a v  poslední etapě s klidem kontrolovala svůj téměř 6-ti minutový náskok před druhou Míšou Královou. Počasí bylo skvělé, závody hezké, co víc si na úvod prázdninové sezóny přát. Kompletní výsledky CSM 2010 najdete zde.

Zpět