Závody za námi - ŽA, ŽBM - 12.-13.9.2009 - VRB

14.09.2009 21:15

O víkendu jsme se přece jen v trochu  početnější sestavě ( v porovnání s prvním OŽP) zúčastnili dalších závodů. Tentokrát jsme to měli blízko - cca 20 km. V sobotu se běžela "klasika". Asi už budu muset  nosit do lesa brýle, protože některé detaily jsem jen těžko " v té patnáctce" luštil. Prostě my, rakváči, už potřebujeme mapu nejmíň 1:10 000. A jak jsme si vedli v sobotu - v D14B to Karolíně moc nešlo a "dostala" od první 10 minut ( 5. místo). Od rána jí nebylo dobře, tak jsem ji moc nenadával. D20B - Leňa si doběhla pro 4. místo. Počet startujících jak v D14B ( 7 ), tak v D20B ( 5 ) je více než žalostný. A teď my - rakváči. Petr v H40B doběhl pro 11. místo ( kdyby se nás nebál a běžel s náma H45C, mohl být možná lepší). No a naše hlavní kategorie H45C - Mira onemocněl a tak jsme si to rozdali tři - Jirka, Petr Cz. a já. Nejlépe to zvládl Jirka ( 2. ), Petr byl 7. a já 8. ( ale to jen proto, že se stavitel tratí rozhodl mě zničit na prvním kilometru - převýšení 90 m na cca na 700 metrech). Asi už budu muset opravdu začít trénovat. V neděli na krátké už to bylo lepší - D14B Karolína na čtvrtém místě s 20ti vteř ztráty na druhou a 15 vteřín ztráty na třetí, ale výsledek to byl podstatně lepší než v sobotu. D20B - Leňa si trochu polepšila a skončila nakonec na pěkném třetím místě. Petr  v H40B skončil desátý, takže taky zlepšení. H45C - délka trati odpovídala tomu, co ještě fyzicky zvládám i když závěrečný kopec před výběhem na louku stál za to, ale nějak se tam museli dostat všichni. Nakonec jsem skončil pátý ( ze 17ti startujících) a vrátil jsem porážku Petrovi Cz. ze soboty. Hlavně, že vyšlo počasí. Sice žádné vedro, ale alespoň nepršelo, jak nám zase předpovídali meteorologové. Celkové hodnocení?  Prostředí pěkné, tratě normální ( hodnotím svoji H45C), jen to měřítko mapy v sobotu asi mohlo být pro nás starouše jiné. V neděli už jsem to "přečetl". Kompletní výsledky foto z obou závodů najdete tady.

Zpět